Føste hytteturen med storsleden nå i høst 25-27 oktober

Denne helga har vi vært på trivelig hyttetur med Katarina og Raymond pluss deres tre hunder Loke, Thule og Frost, og hele familien Sundset pluss to av våre hunder (Lærke og Vida). Sverre-Leander sin gode klassekamerat Ulrik var også med. Vi trodde det skulle bli mildvær og glarholke med fikk strålende vintervær og supert sledeføre hele helga. Hundekjøring, koselig selskap, nydelig mat og masse kos med hunder og unger! Kan man ønske seg mer!? Birk var på kjærestebesøk hos Isa, Jonny og Silje, og Smilla og Noor hadde kose og tur-helg med superhandler Sanne. 

Det er bare 3 uker igjen til termin nå og Vida begynner og bli god og rund over magen, så hun har fått permisjon fra spanntreninga. Men en lang god tur setter hun stor pris på!


Fineste Vida ved Skogsfjordvatnet.

Katarina og Raymond på langtur med firspannet lørdag.

Raymond og jeg kjørte to mil søndag.

Loke og Lærke. Herlig og se Lærke in action i spannet denne helga. Hun er så vakker og sterk og jobber så godt!

Frost er fantastisk i led og holder kanten med stålpresisjon. Thule er også kjempeflink.

Vida og mor på tur i vinterlandskap.

Meg og min hjertevenn!

Thule baby! Thule er en praktfull Siberian husky gutt som jeg gleder meg til og bruke i avl!

Loke - fine store broren til Noor.

The dreamteam på tur! Raymond og meg!

Comments