Lærke x Birk valper 8 uker

Lørdag var valpene inne på Tromsø Dyreklinikk og fikk vaksiner og ID-chip. Alt vell med alle sammen! En frisk og velskapt gjeng med masse futt. Og utrolig flinke på bilturen. Nesten ikke en lyd på dem - og de snorksov hele veien hjem fra klinikken. Jeg måtte faktisk vekke dem da vi var vel hjemme og de skulle tilbake til valpegården. Herlig! 

I morgen Skjærtorsdag fyller valpene 8 uker og det er hentedag for seks av dem! Så i dag har jeg hatt dem på vekta for siste gang. Kjøkkenvekta er blitt for lita så nå måtte jeg fram med badevekta:

Jon Snow 6.9 kg
Shaggy Dog 6.5 kg
Grey Wind 5.8 kg
Podrick 7.0 kg
Tyrion (er nå den største av guttene) 7.4 kg
Arya 5.3 kg
Khaleesi 5.5 kg


Khaleesi, Thyrion, Grey Wind, Arya, Podrick, Jon Snow og Shaggy Dog på fanget til Hana Kekić, Jon Andre Dalbakk og veteriær Vigdis Børset på Tromsø Dyreklinikk. Tusen takk for hjelpen alle tre!


Snykovet´s Arya 


Hele gjengen samlet og klar for tur i skogen! Sammen med to av familiene som skal ha valp fra dette kullet (Arya og Jon Snow).


Jon Snow in the snow.


Arya, Shaggy Dog og Podrick koser seg i sola


Khaleesi slaffer av på reinskinnet

Comments

  1. Så vakre bilder :D å æ forelsket meg like mye i Jon snow nå, som med første blikk av valpebildet tidligere. Håper jeg en dag kan kjøpe husky av deg :)

    ReplyDelete

Post a Comment