Koselig helg på NKK utstillingen i Fauske


Solnedgang ved fjellet Nova - på tur hjem fra Fauske

Helgen 3-4. august deltok vi på NKK utstillingen i Fauske med Chena og Bolt. Vi kjørte sørover og bodde på hotell i Bodø. Det var perfekt vær - overskyet og ikke så varmt. Og vi fikk masse flotte turer på veien i vakker natur og i Bodø-byen. 

Det er to år siden sist Chena var på utstilling.Hun har fra før to små-cert og mangler stor-certet. Chena er ikke så glad i utstillinger - og jeg hadde egentlig tenkt at hun skulle få slippe flere show. MEN så heiv vi oss rundt likevel. Jeg klarer ikke helt gi slipp på drømmen om det siste Certet til Chenamor. Hun er tross alt min vakreste hund! 

Fauske utstillingen er ei lita utendørsutstilling - og her storkoste Chena seg. Dommer Ralf D Campbell var både trivelig og flink og tok seg god tid til hver hund. Og så lenge hundene trives og får en positiv og god showopplevelse, så er jeg fornøyd! Selv om det ikke ble Stor-Cert på Chena denne gangen heller. Bolt er allerede fullcertet - men det hadde jo vært stas med CACIB. Vi prøver igjen senere.

Tusen takk kjære Ida-Helene for ei kjempeflott helg ilag og nydelig handling av hundene. Du er best!


Søte Freke var også med - han falt pladask for Chena og gikk også godt sammen med Bolt


Bolt og meg på tur sørover


Bolt ble andre beste hannhund i en sterk gruppe med Exc, CK og reserve-CACIB. Her er han i sommerpels.

Fineste Chena fikk VG.

Comments