Hestegenser

 

Hestegenseren er designet på oppdrag av Nordlys Hestesportsklubb. Den er strikket i deilig islandsk ull i vakre jordfarger som jeg syns matcher hest. Lettlopi-garnet er slitesterkt og varm og føles behagelig lett og deilig på kroppen. 

Oppskrift på genseren

Strikkeoppskriften kan kjøpes på Ravelry på min profil: https://www.ravelry.com/patterns/library/hestegenseren

Det er også mulig og bestille oppskriften av meg direkte ved at dere vipser NOK 79 til mitt mobil nummer 97190722. NB! Legg inn email adressen sammen med betalingen på vips slik at jeg kan sende pdf av strikkeoppskriften på mail. 

Mønsteret for hestegenseren er tilpasset størrelse S og M. 

Snykovetstrikk på Facebook

Snykovetstrikk har også egen side på Facebook. Akkurat nå har jeg både flere pannebånd og to gensere lagt ut for salg på Snykovetstrikk sin Facebook side. 



Til disse genserne har jeg også bestilt inn kule graverte tags i lær fra @artleatherdesign

Snykovetstrikk på Instagram

Dere finner meg også på Instagram: monica_a_sundset

Det er kjempestas om dere vil dele bilder av gensere dere strikker på Instagram: #NordlysHestesportklubb_genser


Comments