#musherfashion: Pynt til SLED DOG BABES


Dette nydelige sølvsmykket med "meg på sleden og våre 6 siberian huskies forann" fikk jeg av min elskede i julegave i år! Det er laget av en meget dyktig gullsmed i Israel: Amit Eshel, Siberian Art Jewelry og kan bestilles her


Disse flotte pyntevottene fant jeg på ei julemesse på nå like før jul. De er strikket av 70% ull fra samojed og 30% angora ull. 


Genser med hundekjørermotiv fra sydame på Svalbard.

Dette tøffe sølvsmykket fant jeg også på Svalbard. Laget av en sølvsmed der oppe og kan bestilles fra Vandijkmaria@hotmail.com

Når man skal på hundeutstilling er det kjekt med en festeanordning til startnummeret! Kan bestilles fra "Hilde´s ve og vel" v/ Hilde Hannevig Årland. Denne fikk jeg i gave av Toril Wiik Johansen, 7 Mountains Husky i Bergen (Lærke sin oppdretter).

Et av mine absolutte favorittsmykker! I glass med huskymotiv. Fra Atelje Nymånen i Sverige.

Comments