Lærke x Birk valper 6 uker

Plutselig er det bare to uker igjen til Skjærtorsdag - til valpene er 8 uker og leveringsklare. De har lagt på seg ca 1 kg den siste uka - jeg kan nesten se at de vokser fra dag til dag. Deilige små kompakte og sterke kropper. Like vakre er de alle sammen. Hver og en med sine særegenheter og personligheter. En praktfull gjeng som jeg er veldig glad for at jeg lot få livets rett - selv om de ikke var planlagt!

Lady Khaleesi er nå 4 kg - og er fortsatt like lys og fager 

Snykovet´s Jon Snow - Lærke sin førstefødte - veier 4,6 kg
Snykovet´s Grey Wind / Storm veier nå 4 kg - og er en ordentlig kjekkas!
Snykovet´s Podrick - er fortsatt størst og veier hele 5 kg
Snykovet´s Thyrion er er kul og kostete gutt på 4.8 kg
Snykovet´s Shaggy Dog - hjertebarnet mitt - veier 4.5 kg - han minner meg veldig om pappa Birk.
Tromsøbærta veier også 4 kg - snerten snuppe med helt mørk maske

Comments