Hjertemedisin

Jeg gråter når valpene reiser! Får akutt kjærlighetssorg! Tårene triller når døra lukkes! Jeg vet at de skal reise fra meg når de blir gamle nok - men det er jo plent umulig å ikke bli forelsket i disse små rampene med pirajatenner! De er så fine alle sammen! Og vi overøser dem med kos og kjærlighet og omsorg de åtte intense ukene de er her. Kan ikke få nok av dem!! Sitter pal og beundrer dem. Snuser. Koser. Leker. Lager mat. Grubler over hvilken valp som passer til hvilken kjøper!? De er det første jeg tenker på når jeg våkner og det siste jeg tenker på før jeg sovner. Og jeg skulle så gjerne ha beholdt dem selv alle sammen! Hver og en med sin helt unike personlighet og alle likre vakre! Men så er de plutselig borte! Det føles så utrolig tomt!!! Som å ha mistet en del av hjertet sitt. Valpegården står tom. Det ligger ikke en dunge med valper og sover på tørrhøyet utenfor vinduet lengere på kveldene. Og det er musestille på morgenen når jeg våkner, ingen valper som kommer veltende inn når jeg åpner døra for å kose / fore / rydde gården.

MEN - du og du - for en glede det er - med alle de fine tilbakemeldingene fra valpekjøperne!! Alle de nydelige bildene som kommer på mail, på SMS, på facebook, på instagram! Av Snykovet-valper som vokser og trives og har det uendelig godt seg i sine nye hjem! DET er hjertemedisin det!!

I dette blogginnlegget samler jeg noen "skrytebilder" av Snykovet-valpene. Og oppdatere med nye bilder etterhvert.


Nydelige Snykovet´s Vebjørn aka Sarek - Vida sin fine, fine bror!! Foto: Bodil Ane Helland.

Snykovet´s Khaleesi aka Lady etter Lærke og Birk, og eieren Kristin på fjelltur oktober 2014. Foto: Kristin Iversen.


Perfekt haromi: Snykovet´s Arya etter Lærke og Birk, og Silje på hundeutstilling i Tromsø 7. september 2014, der Arya ble BIR valp. Foto tatt av Arya sin eier Hana Kekić.


Nydelige, flinke Snykovet's Bella etter Snykovet's Vida og Ulveheia´s Nasse på treningssamling i indre Troms nå helgen som var. Bella går i led sammen med Isa i Jonny og Silje sitt spann. Foto: Silje M Eriksen.

Verdens fineste Snykovet´s Bajas (6 måneder), etter Snykovet´s Vida og Nasse (fra Kennel Kennel Ulveblikk). Foto / Eier: Madeleine Hanssen. 


Fineste Vigdis (Tessa x Birk) på Melbu. Foto: Bent Stenbro.


Victor bor i Kristiansand hos min svigersøster Anne med familie. Han er en praktfull Siberian hannhund fra vårt første valpekull etter Tessa og Birk. Foto: Anne Sundseth.


Praktfulle Bajas etter Vida og Nasse! Bilde fra Madeleine Hansen og Magnus Davidsen. Se flere bilder på den flotte bloggen til Madeleine her


Vakre Bella (Vida x Nasse) og Silje Mari Eriksen


Nydelige Jon Snow og enda nydeligere Tom. Bilde fra Gabi Wagner.


Viljar (Tessa x Birk). Foto: Marius Wærdahl.


Heldigvis reiser ikke alle fra meg! Deilige, kosete, store, sterke, flinke, underfundige Arwen beholdt jeg selv! Hjertebarnet mitt!

Comments